Wednesday, July 16, 2008

AYAH YANG PERGI


ayah..
baru seketika kita mengenali
baru seketika kita mesra
seketika itulah kita berpisah
ayah..
baru seketika kau dipanggil ayah
baru seketika aku diungkap anak
baru seketika kita berbicara
seketika itulah kita berpisah

ayah..
baru seketika aku memelukmu
baru seketika aku mengucup pipimu
baru seketika aku mengusap rambutmu
seketika itulah kita berpisah

ayah..
baru seketika aku melihatmu
baru seketika aku cium tanganmu
baru seketika kau bersuara
seketika itulah kita berpisah

ayah..
hanya sekali suapan sayang
aku mengasihimu
hanya sekali usapan kasih
aku merinduimu
hanya sekali ciuman rindu
aku mengingatimu
hanya sekali itulah
aku rasai nikmat terakhir
hanya sekali itulah
aku rasai tanggungjawab anak terpinggir

ayah..
mungkin aku berdosa
mungkin aku bersalah
dalam pertemuan kita
ku doakan kau bahagia
moga kita bertemu disana..







~Hidup mulia dengan ISLAM~

No comments: